Basisschool Meander - Reuver

SAMEN, DOORGAANDE LIJN, VEILIGHEID, DOELGERICHT PROCES, DESKUNDIGHEID

Om te kunnen worden wie je bent is het belangrijk dat je je veilig voelt. Jouw talenten en kwaliteiten worden gezien en door bewustwording ingezet en verder ontwikkeld. Op deze manier groeit het zelfvertrouwen en doet iedereen er toe. Jouw ontwikkeling is goed, want je kunt op je eigen tempo en je eigen niveau verder groeien. Je mag “gewoon” kind zijn en de wereld op jouw manier ontdekken. Wees lief voor jezelf!

Door vanuit rust uitdaging te zoeken in een inspirerende leeromgeving verbind je je met de wereld om je heen. Je bent eigenaar van je eigen leerproces en de keuzes die je hierin maakt. Leren doe je voor het leven.

Jouw omgeving is gevuld met motiverende mensen die een voorbeeld willen zijn voor jou en voor elkaar. Vanuit vertrouwen denken we in kansen en halen we het beste in elkaar naar boven. We luisteren echt naar elkaar. Dit doen we positief, vol energie en liefdevol. Daarbij kijken we niet alleen, maar zien we jou.

Door spelenderwijs te ontdekken en te ervaren werk je betekenisvol en doelgericht. Bewegen is jouw basis om te groeien. Er is ruimte en tijd om naast de inspanning ook af te kunnen schakelen. Binnen het thematisch werken kun je samen ontwerpen en ben je in staat om het optimale uit jezelf te halen.

Samen leren werken doen we met respect voor elkaar en de omgeving. Samen met school, ouder en kind, onderzoeken we kritisch wat werkt. De winst zit in de gezamenlijkheid.

Jaarplan Meander 22-23

t3://file?uid=9343